Dienstwijzer

Klachten?

Mocht u een klacht hebben over onze werkwijze, gebrekkige informatie, een afhandeling of iets anders, verzoeken wij u ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren via het volgende mailadres: info@binasco.nl.

Na ontvangst van uw klacht nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Alle klachten worden door de directie behandeld.

Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het onafhankelijke, financiële klachteninstituut.

Kifid
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG

Telefoon 0900-klacht ofwel 0900-3552248
Website: www.kifid.nl

Aansluitnr.: KIFID: 300.003441

Bereikbaarheid

Wij willen goed bereikbaar zijn voor onze relaties. U kunt op de volgende wijze contact met ons opnemen:

Advies & Assurantiebedrijf BINASCO

Torricellistraat 7
1171CB Badhoevedorp Website: www.binasco.nl

Telefoon tijdens kantooruren: 06-54921497 / 020-6599461
E-mail: info@binasco.nl

Wij zijn op werkdagen geopend van 09.00 tot en met 18.00uur.

Bij spoed, zoals ongeval, overlijden, of ingrijpende schade kunt u ons bereiken via uw persoonlijke adviseur. Zijn of haar telefoonnummer staat op het visitekaartje en op de overige correspondentie welke u hebt ontvangen.

Mocht de adviseur onverhoopt niet bereikbaar zijn, dan kunt u ons bereiken via het volgende telefoonnummer: 06-54921497

Indien u ons telefonisch een opdracht geeft (bijvoorbeeld een wijziging in uw
situatie), bevestig deze dan graag ook per post of e-mail.